Report της Ogilvy για το Influencer Marketing

influencer marketing greece

Το νέο report της Ogilvy, με τίτλο «Influencing Our New Reality», αναδεικνύει όλες εκείνες τις τάσεις που έρχονται στο προσκήνιο, στη μετά Covid-19 εποχή και αναλύει τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να λειτουργούν τα brands και να σχεδιάζεται η στρατηγική επικοινωνίας. Σύμφωνα με το report, η πανδημική κρίση ακολούθησε τέσσερις φάσεις, με τη συμπεριφορά των καταναλωτών να εναλλάσσεται μεταξύ του κάθε σταδίου. Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε brand πρέπει να είναι σε θέση να διαφοροποιεί τον τρόπο που επικοινωνεί, ώστε να ανταποκρίνεται στο mindset της κάθε φάσης, στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής.

Στη στρατηγική μέσω των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας (social media, media, TV, blogs, SEO Greece) και όχι μόνο, κομβικό ρόλο έπαιξαν οι influencers, οι οποίοι, την περασμένη περίοδο αναδείχθηκαν σε βασικό κανάλι παραγωγής και προώθησης περιεχομένου, αντικαθιστώντας σε ορισμένες περιπτώσεις τα ίδια τα brands. Μέσα από τους τέσσερις βασικούς ρόλους που επιτέλεσαν (entertainers, fundraisers, informers και economy boosters), οι influencers έθεσαν νέες βάσεις και καινούργια milestones, για το πώς αλλάζει η επικοινωνία από εδώ και στο εξής.

Πηγή: spitakimou.wordpress.com

2 στους 3 ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να αρχίσουν τα διεθνή ταξίδια

συμπεριφορά ταξιδωτών

Η MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, DIY ερευνητική πλατφόρμα, απέκτησαν πληροφορίες και insights μέσω πρωτογενούς, ποσοτικής έρευνας αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις όπως αυτές επηρεάζονται και διαμορφώνονται λόγω Covid-19. 

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό. 

Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση. 

Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι. 

Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν». δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS. «Mε βάση τα δεδομένα αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο, ιδιαίτερα για συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, και μέσα στους πιο ελκυστικούς μεσοπρόθεσμα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στη στρατηγική και στο marketing για το στάδιο της ανάκαμψης”.  

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19, ειδικότερα για τους τομείς που έχουν επηρεασθεί περισσότερο όπως τα ταξίδια και ο τουρισμός ” είπε ο John Papadakis, CEO του Pollfish, “Σαν ένα πρωτοπόρο εργαλείο έρευνας, χαιρόμαστε που μπορούμε να προσφέρουμε σε βάθος πληροφόρηση για να υποστηρίξουμε τον τομέα αυτό να επανέλθει στις προηγούμενες του επιδόσεις».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 13 & 14 Μαΐου 2020 και απευθύνθηκε σε άτομα άνω των 18 ετών που είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό για το 2020. Είχε ως στόχο να κατανοήσει – μεταξύ άλλων – την πρόθεση των ξένων ταξιδιωτών να ταξιδέψουν ξανά στο εξωτερικό και πότε, πως έχει επηρεαστεί ο διαθέσιμος προϋπολογισμός τους, με ποιον θα ταξιδέψουν, με τι είδους ταξιδιωτικό περιεχόμενο έχουν αλληλοεπιδράσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τι είδους εμπειρία θα αναζητήσουν στο επόμενο ταξίδι τους και ποιες χώρες σκοπεύουν να επισκεφθούν για αναψυχή με έμφαση στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα.

Πηγή: inesse.gr

invisalign

invisalign

Την κλασσική ορθοδοντική με σιδεράκια τη γνωρίζετε όλοι, οπότε θα αναφερθώ στη νέα τεχνική αόρατης ορθοδοντικής που ονομάζεται invisalign και την έμαθα από τη φίλη μου τη Χριστίνα. Μια τεχνική που υπόσχεται να διορθώσει τα στραβά δόντια χωρίς την αντιαισθητική εμφάνιση των μεταλλικών συρμάτων και χωρίς πόνο! Απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ολοκληρώσουν βελτιώσουν το χαμόγελο τους χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον υπόλοιπο κόσμο.

Και πιστέψτε με επειδή το έχω ζήσει, τα μεταλλικά σιδεράκια ασκούν εντονότερες δυνάμεις επάνω στα δόντια και δημιουργούν ερεθισμό στα μάγουλα τη γλώσσα και τα ούλα (ουλίτιδα). Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο οδοντιατρείο smiles, το οποίο εξειδικεύεται στην αισθητική οδοντιατρική και τη λεύκανση.

Η εξέλιξη των site από το 1996 έως το 2019

Ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο που ανέβασα στο site της Intrigue Digital, όπου σίγουρα θα καταλάβουν οι συνομίλικοι μου, μιας και αποτελεί μια ανασκόπηση της γενιάς μου. Δηλαδή από την αρχή της εξέλιξης του internet, το 1996 μέχρι πέρυσι. Μια εποχή που οι ένοιες social media marketing και SEO δεν υπήρχαν καν!

Περιοδοντίτιδα: Ο ύπουλος εχθρός των δοντιών

περιοδοντίτιδα

Στο ξεκίνημα της προκαλεί ήπια συμπτώματα, στα οποία δεν δίνουμε και ιδιαίτερη σημασία, καθώς εμφανίζεται σαν μια απλή ουλίτιδα. Όσο όμως προχωρά κάτω από τα ούλα μπορεί να μας βάλει σε άσχημες και επίπονες περιπέτειες!

Γι’ αυτό προσοχή, καθώς η περιοδοντίτιδα αποτελεί έναν ύπουλο εχθρό των δοντιών. Και αυτό γιατί η εξέλιξη της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο καλά και τακτικά φροντίζουμε τα δόντια και τα ούλα μας.

Τι ακριβώς είναι;
Η περιοδοντίτιδα είναι μια φλεγμονώδη νόσος των ούλων, η οποία αν δεν αντιμετωπιστεί συνεχίζει να αναπτύσσεται στους περιοδοντικούς ιστούς. Δηλαδή γύρω από τη ρίζα των δοντιών και στο οστό της γνάθου, πλήττοντας τους ιστούς που στηρίζουν τα δόντια μας. Όσο η φλεγμονή προχωράει, τα ούλα υποχωρούν και δημιουργούν υφιζήσεις, με τις ρίζες των δοντιών να αποκαλύπτονται προκαλώντας ευαισθησία. Έτσι τα δόντια σταδιακά χάνουν τη στήριξη τους, αποκτούν κινητικότητα και σε προχωρημένο στάδιο πέφτουν.

Πως αυτή αντιμετωπίζεται;
Στα πρώτα της στάδια η περιοδοντίτιδα αναστέλλεται με τη σωστή στοματκή υγιεινή. Δηλαδή με τακτικό βούρτσισμα και μεσοδόντιο καθαρισμό. Στην περίπτωση όμως που η νόσος έχει προχωρήσει, ο οδοντίατρος θα παρέμβει με περιοδοντική θεραπεία, η οποία είναι ένας βαθύς καθαρισμός των δοντιών και των ριζών τους από μικροβιακή πλάκα και πέτρα, που έχουν συσσωρευτεί σε δυσπρόσιτα σημεία.  Η θεραπεία αυτή γίνεται με τοπική αναισθησία και απαιτεί δύο έως τέσσερα ραντεβού για να ολοκληρωθεί, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις και γίνεται χορήγηση αντιβιοτικών. Σε πολύ προχωρημένες καταστάσεις χρειάζεται ακόμη και χειρουργική περιοδοντική θεραπεία με τοποθέτηση οστικού μοσχεύματος.

Αρμόδιοι για τη διάγνωση της περιοδοντίτιδας είναι οι οδοντίατροι.

Ξέρετε γιατί τα δόντια μας κιτρινίζουν;

κιτρίνισμα των δοντιών

Το ότι με την πάροδο του χρόνου αλλάζει το χρώμα των δοντιών και κιτρινίζουν είναι φυσιολογικό, καθώς μερικές από τις καθημερινές μας συνήθειες συμβάλλουν σε αυτό. Οι αιτίες βάσει των όσων αναφέρουν οι οδοντίατροι, είναι οι ακόλουθες:

Η πιο συνηθισμένη είναι κάπνισμα, ιδιαίτερα αν ο αριθμός των τσιγάρων είναι αυξημένος. Σε αυτό επίσης συντελεί η κατανάλωση καφέ, τσαγιού, κόκκινου κρασιού και χρωματιστών αναψυκτικών ή φαγητών.

Επίσης, η αμέλεια βουρτσίσματος και η μη χρήση οδοντικού νήματος, καθώς τα υπολείμματα των τροφών που παραμένουν δημιουργούν την οδοντική πλάκα και συντελούν στην κατακράτηση πέτρας, με αποτέλεσμα των δόντια να φαίνονται δυσχρωμικά.

Ακόμα και η ίδια η ηλικία μαε επηρεάζει, καθώς όσο μεγαλώνουμε και ιδιαίτερα μετά την ηλικία των 35 – 40, αλλάζει το χρώμα των δοντιών τόσο φυσιολογικά λόγω εναπόθεσης μεγαλύτερου ποσού οδοντίνης εσωτερικά.

Τι μπορείς να κάνεις για αυτό;

Όποια και αν είναι η αιτία, η σύγχρονη αισθητική οδοντιατρική έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των κίτρινων δοντιών και να απεγκλωβίσει τον ασθενή από την άσχημη εικόνα που έχει για το χαμόγελό του. Όσο γρηγορότερα αναζητηθεί οδοντιατρική θεραπεία, τόσο πιο άμεση, ανώδυνη και συντηρητική θα είναι η επιλογή, είτε πρόκειται για μία λεύκανση, για αντικατάσταση ενός σφραγίσματος, ή για όψεις πορσελάνης.

Πόσο αντέχουν τα ένθετα και τα επένθετα;

διάρκεια ένθετα - επένθετα

Οι αποκαταστάσεις που πραγματοποιούν οι οδοντίατροι για να επιδιορθώσουν μία μικρή ή μεγάλη βλάβη των οδοντικών ιστών. Είτε πρόκειται για ένα απλό σφράγισμα, για ένα ένθετο, επένθετο, ή θήκη, κάθε οδοντιατρική εργασία μπορεί να επιβιώσει στο στοματικό περιβάλλον συγκεκριμένο χρονικό διάστημα!

Εάν ωστόσο συνυπάρχουν κακοτεχνίες ή πλημμελής στοματική υγιεινή, το χρονικό διάστημα αυτό μικραίνει.
Και γιατί ένα ένθετο ή επένθετο πρέπει να αντικατασταθεί; Διότι πολύ απλά τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα και οι κονίες με τις οποίες συγκολλώνται δεν μπορούν να αντέξουν για πάντα! Έτσι, δημιουργούνται μικρές βλάβες, συνήθως στα όρια των αποκαταστάσεων, οι οποίες με το χρόνο εξελίσσονται σε μεγαλύτερες, και ενδέχεται να προκαλέσουν πόνο αλλά και να επηρεάσουν τα διπλανά δόντια. Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες αποκαταστάσεις, τα ένθετα-επένθετα είναι ανθεκτικότερα από τα κοινά σφραγίσματα, και δεν δημιουργούν «ύπουλες» βλάβες όπως γίνεται με τις στεφάνες.

Όπως αναφέρει η φίλη Χριστίνα Μπουτσιούκη από το οδοντιατρείο Smiles, ένα ένθετο κατασκευασμένο από ρητίνη αντέχει περίπου 8-12 χρόνια ενώ η αντίστοιχη αποκατάσταση από πορσελάνη 15-20 χρόνια. Ανάλογα με την έκτασή του, η χρονική διάρκεια μειώνεται, δηλαδή τα ένθετα που αποτελούν πιο συντηρητικές κατασκευές αντέχουν περισσότερο από τα επένθετα.

Το Smiles έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη και εξειδικεύεται στα εμφυτεύματα και την απονεύρωση δοντιών.

Εταιρικά βίντεο από την Intrigue

διαφημιστικά βίντεοΠέραν του SEO, έχω αναφερθεί αρκετές φορές στο ότι το βίντεο αποτελεί το πλέον σημαντικό προωθητικό μέσο για την διαφημιστική στρατηγική μίας επιχείρησης, καθώς επιφέρει αναγνωρισιμότητα και ενισχύει το engagement του κοινού με το brand!

Τα εταιρικά βίντεο αποτελούν τον ιδανικό τρόπο για να χτίσετε ένα “storytelling” γύρω από ένα brand, καθώς βοηθά να περάσετε στον κόσμο το αφήγημα μέσα από εικόνες που εκφράζουν αποτελεσματικότερα το όποιο μήνυμά σας. Στην Intrigue Digital εξειδικευόμαστε στην ψηφιακή παρουσία και προβολή μιας εταιρίας μέσα από τα πλέον σύγχρονα ψηφιακά μέσα, μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε μαζί μια δομημένη στρατηγική βίντεο για τα social media σας. Αναλαμβάνουμε όλες τις φάσεις παραγωγής ενός βίντεο, από τη σύλληψη της αρχικής ιδέας και του concept, την οργάνωση παραγωγής, τα γυρίσματα, και το μοντάζ. Αναλαμβάνουμε τη συνολική παραγωγή, από τα κείμενα, τον προγραμματισμό και το casting, μέχρι την ανάλυση της αποτελεσματικότητας στα social media!

Αισθητική οδοντιατρική και λεύκανση

λεύκανση και αισθητική οδοντιατρικήΓνωρίζετε ότι το 47% των ατόμων προσέχουν πρώτα το χαμόγελο σας, ενώ μόλις το 7% δίνει σημασία στα μαλλιά και 4% στα ρούχα που φοράτε;

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον η αισθητική οδοντιατρική βρίσκεται σε άνθιση, προσφέροντας πολλές επιλογές για τους ασθενείς που είναι δυσαρεστημένοι με το χαμόγελό τους!

Πρόκειται για μία σύγχρονη επιστήμη, στην οποία οι οδοντίατροι καταγράφουν τις θέσεις των δοντιών, και με διάφορες τεχνικές δημιουργούν το ιδανικό χαμόγελο για την περίπτωση σας. Οι Θεραπείες μπορεί να περιλαμβάνουν από μια απλή λεύκανση, μέχρι και σύνθετες χειρουργικές επεμβάσεις.

Τι είναι η αποκαταστατική οδοντιατρική

αποκαταστατική οδοντιατρικήΛόγω της συνεργασίας μου με το οδοντιατρικό κέντρο Oral Aesthetics παραθέτω αρκετά συχνά σχετικά άρθρα. Ένα από τα τελευταία άρθρα που δημοσιεύσαμε στο site αναφέρεται στον όρο «αποκαταστατική οδοντιατρική», δηλαδή την ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των προβλημάτων της στοματικής υγείας και την αποκατάσταση του στόματος όσον αφορά τη λειτουργικότητά και την αισθητική του.

Επιλογές αποκατάστασης δοντιών
Όταν αποφασίζετε να μπείτε σε διαδικασία αποκατάστασης, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τόσο την υγεία σας, όσο και τον προϋπολογισμό που διαθέτετε. Οι περισσότεροι οδοντίατροι που πραγματοποιούν τέτοιες θεραπείες, θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα φυσικά σας δόντια, αν αυτό φυσικά είναι δυνατόν, πριν προβούν στην αντικατάσταση από ολικές ή μερικές οδοντοστοιχίες. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις οι πλήρεις, ή οι μερικές οδοντοστοιχίες, αποτελούν καλύτερη επιλογή. Ιδίως αν σας λείπουν δόντια και  για διάφορους λόγους τα οδοντικά εμφυτεύματα δεν μπορούν να αποτελέσουν λύση για εσάς.

Γενικότερα, οι πρόσφατες εξελίξεις στην αισθητική οδοντιατρική περίθαλψη δίνουν επιλογές που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της θεραπείας σας, κάνοντάς σας γνωστό το τι μπορείτε να περιμένετε μετά τη διαδικασία. Για την αποκατάσταση ο οδοντίατρός σας μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς τύπους καταστολής ή αναισθησίας, επιτρέποντάς σας να παραμείνετε απαλλαγμένοι από δυσφορία ή αγωνία καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Αναμορφωτικά υλικά

Υπάρχουν τέσσερις κύριοι τύποι υλικών που χρησιμοποιούνται για την αποκατάσταση των δοντιών: πορσελάνη, οδοντικό αμάλγαμα, σύνθετη ρητίνη και χρυσός. Η σύνθετη ρητίνη περιλαμβάνει κεραμικές ή πλαστικές ενώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με άλλα υλικά όπως τα γυάλινα ιονομερή. Υπάρχουν και άλλα πολύτιμα και μη πολύτιμα μέταλλα παρόμοια με τον χρυσό. Τέλος, ο υδράργυρος αν και αβλαβής στις περισσότερες αποκαταστάσεις, ορισμένες πρακτικές προτιμούν να μην τον χρησιμοποιούν ως υλικό.