Πως αντιμετωπίζεται η περιοδοντίτιδα

πως αντιμετωπίζεται η περιοδοντίτιδα

Η περιοδοντίτιδα όπως θα σας πουν όλοι οι οδοντίατροι είναι μια φλεγμονώδης νόσος των ούλων. Αναπτύσσεται σταδιακά γύρω από τη ρίζα των δοντιών και στο οστό της γνάθου, πλήττοντας τους ιστούς που στηρίζουν τα δόντια. Στο αρχικό της στάδιο μοιάζει με ουλίτιδα και εμφανίζει ίδια συμπτώματα: αιμμοραγία στο βούρτσισμα. Όταν όμως η φλεγμονή προχωρήσει, τότε τα ούλα υποχωρούν και οι ρίζες των δοντιών αποκαλύπτονται προκαλώντας ευαισθησία στο κρύο και τα δόντια σταδιακά χάνουν τη στήριξη τους. Σε προχωρημένο μάλιστα στάδιο μπορεί να πέσουν!

Όταν βρίσκεται σε αρχικό στάδιο η περιοδοντίτιδα, η αντιμετώπιση είναι εύκολη καθώς πραγματοποιείται με σωστή στοματκή υγιεινή, τακτικό βούρτσισμα και καθημερινός μεσοδόντιο καθαρισμό.

Συμπληρωματικά μπορεί να γίνει χρήση ειδικών στοματικών διαλυμάτων για την περιοδοντίτιδα, ή και gel χλωρεξιδίνης, μειώνοντας το μικροβιακό φορτίο με φαρμακευτικό τρόπο.

Σε περίπτωση όμως που η νόσος προχωρήσει, ο οδοντίατρος θα πρέπει να με βαθύ καθαρισμό των δοντιών και των ριζών τους από μικροβιακή πλάκα και πέτρα, που έχουν συσσωρευτεί σε δυσπρόσιτα σημεία. Η θεραπεία αυτή γίνεται με τοπική αναισθησία και απαιτεί 2-4 ραντεβού για να ολοκληρωθεί. Σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται χορήγηση αντιβιοτικών, τοποθέτηση αντιβιοτικών τοπικά στους περιοδοντικούς θυλάκους ή ακόμη και χειρουργική περιοδοντική θεραπεία και τοποθέτηση οστικού μοσχεύματος.

Συντηρητική αισθητική οδοντιατρική

Η συντηρητική αισθητική οδοντιατρική αναφέρεται σε μικροεπεμβάσεις στα λεπτά χαρακτηριστικά των δοντιών, δηλαδή διάφορες λεπτομέρειες όπως οι γωνίες, το χρώμα, μικρά κατάγματα και ρωγμές που μπορεί να έχουν διαμορφωθεί, καθώς και μικρά σημάδια ή χρωστικές ουσίες. Επιτυγχάνεται με τις τεχνικές λεύκανσης, μικροαποτριβής, bonding, cosmetic recontrouring και λευκών σφραγισμάτων.

Οι μικροεπεμβάσεις λοιπόν αυτές μιμούνται τα οπτικά χαρακτηριστικά των φυσικών δοντιών, ενισχύουν τη φωτεινότητάς τους και αναπαριστούν την ανατομία τους, που είναι μοναδική για κάθε δόντια και διαφέρει από άτομο σε άτομο. Στα υγιή δόντια οι μικρές επεμβάσεις μπορεί να αλλάξουν τελείως τη συνολική εικόνα του χαμόγελου και κατ’ επέκταση του προσώπου. Τα αποτελέσματά της αναδεικνύονται περισσότερο όταν οι θεραπείες συνδυαστούν με καθαρισμό δοντιών και ούλων, λεύκανση, ενώ βασικό πλεονέκτημα της συντηρητικής αισθητικής οδοντιατρικής αποτελεί το χαμηλό κόστος!

Πηγή: Smiles – οδοντίατροι Θεσσαλονίκη

Εμφύτευμα ή γέφυρα για την αποκατάσταση των δοντιών

Τα εμφυτεύματα όπως μας λένε οι οδοντίατροι πλεονεκτούν στην αντοχή τους και στην αισθητική τους, έναντι των γεφυρών. Επιπλέον διατηρούν τον όγκο του οστού της γνάθου καθώς στηρίζονται σε αυτό, σε αντίθεση με τις γέφυρες, κάτω από τις οποίες με την πάροδο των χρόνων παρατηρείται απορρόφηση του οστού. Το μεγαλύτερο τους όμως πλεονέκτημα είναι ότι δεν επηρεάζουν τα φυσικά δόντια, καθώς δεν τροχίζονται όπως γίνεται με τις γέφυρες. Από την άλλη, το κόστος και η χρονική διάρκεια που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας θεραπείας με εμφυτεύματα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τις γέφυρες, οι οποίες μπορεί να ολοκληρωθούν και σε 2-3 εβδομάδες. Λαμβάνοντας υπόψη ωστόσο ότι τα εμφυτεύματα αντέχουν πολύ περισσότερα χρόνια σε σχέση με τις γέφυρες και ότι οι γέφυρες θα χρειαστεί να αντικατασταθούν σε 7-10 έτη, μακροπρόθεσμα η διαφορά τους κόστους τους είναι αμελητέα.

Για την επιλογή λοιπόν της κατάλληλης θεραπείας, θα πρέπει να συνυπολογιστούν οι παράγοντες αισθητικό αποτέλεσμα, χρονική διάρκεια και κόστος, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του καθενός. Για παράδειγμα εάν η αποκατάσταση των δοντιών πρέπει να γίνει άμεσα λόγω ενός event, τότε οι γέφυρες είναι η θεραπεία επιλογής. Αντίθετα, εάν κάποιος αναζητά την καλύτερη δυνατή λύση μετά τα φυσικά δόντια, τότε τα εμφυτεύματα μπορούν να προσφέρουν υψηλή αισθητική και μόνιμο αποτέλεσμα.

Κανόνες διατροφής

Κανόνες διατροφήςΟι δίαιτες που όλοι γνωρίζουμε έχουν ως βάση τις απαγορεύσεις, τη στέρηση, τη μονοφαγία και τα διάφορα σκευάσματα που θα βρούμε στην αγορά. Το θέμα είναι ότι δεν κάνουν όλες οι δίαιτες για όλους τους ανθρώπους, διότι κάθε σώμα και οργανισμός είναι διαφορετικός!

Έτσι, εφόσον οι θρεπτικές ανάγκες και ο μεταβολισμός του κάθε ανθρώπου διαφέρει, η βασική διατροφή που θα στηρίζει το άτομο στην καθημερινότητα του πρέπει να είναι εξειδικευμένη.

Προκαλεί η ορθοδοντική θεραπεία ουλίτιδα;

Οι οδοντίατροι παραδέχονται ότι όλοι οι ορθοδοντικοί μηχανισμοί, σιδεράκια και invisalign μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να προκαλέσουν ουλίτιδα. Ωστόσο δεν ευθύνεται η ίδια η ορθοδοντική θεραπεία για αυτό, άλλα η καθαριότητα που στην περίπτωση αυτή είναι πιο απαιτητική! Η ουλίτιδα λοιπόν μπορεί να προληφθεί με το βούρτσισμα των δοντιών μετά από κάθε γεύμα με μαλακή οδοντόβουρτσα, καθαρισμό μεταξύ των δοντιών με οδοντικό νήμα, ή μεσοδόντια βουρτσάκια, πλύσεις με αντιμικροβιακό στοματικό διάλυμα και αποφυγή ζαχαρούχων τροφών. Ακολουθώντας αυτή τη μεθοδολογία οι πιθανότητες ουλίτιδα, ή ακόμα χειρότερα περιοδοντίτιδα μηδενίζονται.

Νέο CR-V από τη Honda

honda crv

Το νέο CR-V e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.

Η νέα έκδοση Sport Line λανσάρεται μαζί με πολυάριθμες αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις της 5ης γενιάς του CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζεται με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Ένα ακόμα στοιχείο αναβάθμισης είναι το νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” για όλες τις εκδόσεις και φυμέ κρύσταλλα για τα μοντέλα [SE ή ELEGANCE]. Ασύρματη φόρτιση κινητού διατίθεται με τα κορυφαία μοντέλα [EX ή EXECUTIVE].

Το CR-V έρχεται τώρα να προστεθεί στην οικογένεια e:HEV, αφού προηγήθηκαν τα νέα Jazz e:HEV και Honda e, και αποτελεί ένα ακόμα βήμα στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει το 100% των mainstream Ευρωπαϊκών μοντέλων της μέχρι το 2022. Εκτός από την προσθήκη του διακριτικού e:HEV στην ονομασία τους, τα CR-V φέρουν επίσης το νέο λογότυπο Honda με μπλε περίγραμμα, ως ένδειξη των μοντέλων χαμηλών ρύπων!

Τι μπορείς να διορθώσεις στο χαμόγελο πριν το γάμο

αισθητική οδοντιατρική για τον γάμο

Λευκό νυφικό, λευκά δόντια!

Οι οδοντίατροι λένε πως όλα τα ζευγάρια επιθυμούν να έχουν ένα λευκότερο χαμόγελο για την ημέρα του γάμου τους! Είναι λογικό, μιας και οι φωτογραφίες αυτές θεωρητικά θα τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή. Για το λόγο αυτό η λεύκανση αποτελεί την πιο δημοφιλή θεραπεία που σχετίζεται με την αισθητική οδοντιατρική.

Μπορεί να γίνει είτε με LED από τον οδοντίατρο, είτε με νάρθηκες στο σπίτι. Σε γενικές γραμμές, όσο πιο σκούρα είναι τα δόντια, τόσο μεγαλύτερη βοήθεια θα χρειαστούν για να λευκάνουν, που ισοδυναμεί σε περισσότερους κύκλους λεύκανσης.

Ο συνδιασμός των δύο τεχνικών ονομάζεται Power Bleaching και χαρίζει το λευκότερο λευκό στα δόντια. Εάν το χρώμα των δοντιών δεν είναι ιδιαίτερα κίτρινο, τότε μια λευκαντική οδοντόκρεμα μπορεί να φωτίσει το χαμόγελο για την ημέρα του γάμου. Σε γενικές γραμμές η λεύκανση στο σπίτι είναι πιο ακριβή, αλλά η λεύκανση στο ιατρείο με LED είναι πιο γρήγορη. Ωστόσο, σε έντονες δυσχρωμίες στις οποίες θα χρειαστεί περισσότερη επιμονή, η λεύκανση με νάρθηκες στο σπίτι συμφέρει οικονομικά, καθώς επαναχρησιμοποιούνται οι ίδιοι νάρθηκες χωρίς επιπλεον κόστος!

Τα καλύτερα φίλτρα στο instagram

το καλύτερο φίλτρο στο instagram

Το instagram όσοι ασχολούνται με τα social media γνωρίζουν ότι είναι το πιο δημοφιλές μέσο αυτή τη στιγμή. Ενώ το facebook έχει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών παγκοσμίως, οι χρήστες περνάνε στο instagram πολύ περισσότερο χρόνο, γεγονός που το καθιστά για τις διαφημιστικές εταιρίες πιο δυνατό.

Το να ανεβάσεις όμως τους ακόλουθους σου δεν είναι καθόλου εύκολο. Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο που βρήκαμε στο lifetrip, διαβάσαμε για τα δημοφιλέστερα φίλτρα του instagram, τις ιδανικές ώρες για posts και τα καλύτερα hashtags προκειμένου να εξασφαλίσετε περισσότερα likes και follows!

Ως το πιο δημοφιλές φίλτρο χαρακτηρίζεται το gingham, καθώς συγκεντρώνει τα περισσότερα likes και comments συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, με δεύτερο το Clarendon. Οι δημοσιεύσεις που προέρχονται από γυναικείους λογαριασμούς εννοείται συγκεντρώνουν περισσότερες αλληλεπιδράσεις! Συγκεκριμένα κατά μέσο όρο οι γυναίκες παίρνουν 578 Likes, ενώ οι άνδρες 117. Οι γυναίκες συγκεντρώνουν 170 σχόλια έναντι 113 των αντρών. Γενικά posts ζώων, όπως οι γάτες και τα σκυλιά είναι στη δεύτερη θέση δημοφιλίας, λαμβάνοντας κατά μέσο όρο 120 likes και 60 σχόλια, ενώ τοπία όπως παραλίες, βουνά και ηλιοβασιλέματα είναι στην τρίτη θέση, αντλώντας κατά μέσο όρο 90 likes και 45 σχόλια.

Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσει κανείς στο Instagram είναι από τις 18.00 μέχρι τις 19.30 για τις καθημερινές, ενώ για τα Σαββατοκύριακα είναι στις 11.00, μιας και συνήθως ο κόσμος είναι ακόμα στο σπίτι.

Report της Ogilvy για το Influencer Marketing

influencer marketing greece

Το νέο report της Ogilvy, με τίτλο «Influencing Our New Reality», αναδεικνύει όλες εκείνες τις τάσεις που έρχονται στο προσκήνιο, στη μετά Covid-19 εποχή και αναλύει τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να λειτουργούν τα brands και να σχεδιάζεται η στρατηγική επικοινωνίας. Σύμφωνα με το report, η πανδημική κρίση ακολούθησε τέσσερις φάσεις, με τη συμπεριφορά των καταναλωτών να εναλλάσσεται μεταξύ του κάθε σταδίου. Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε brand πρέπει να είναι σε θέση να διαφοροποιεί τον τρόπο που επικοινωνεί, ώστε να ανταποκρίνεται στο mindset της κάθε φάσης, στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής.

Στη στρατηγική μέσω των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας (social media, media, TV, blogs, SEO Greece) και όχι μόνο, κομβικό ρόλο έπαιξαν οι influencers, οι οποίοι, την περασμένη περίοδο αναδείχθηκαν σε βασικό κανάλι παραγωγής και προώθησης περιεχομένου, αντικαθιστώντας σε ορισμένες περιπτώσεις τα ίδια τα brands. Μέσα από τους τέσσερις βασικούς ρόλους που επιτέλεσαν (entertainers, fundraisers, informers και economy boosters), οι influencers έθεσαν νέες βάσεις και καινούργια milestones, για το πώς αλλάζει η επικοινωνία από εδώ και στο εξής.

Πηγή: spitakimou.wordpress.com

2 στους 3 ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να αρχίσουν τα διεθνή ταξίδια

συμπεριφορά ταξιδωτών

Η MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, DIY ερευνητική πλατφόρμα, απέκτησαν πληροφορίες και insights μέσω πρωτογενούς, ποσοτικής έρευνας αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις όπως αυτές επηρεάζονται και διαμορφώνονται λόγω Covid-19. 

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό. 

Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση. 

Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι. 

Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν». δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS. «Mε βάση τα δεδομένα αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο, ιδιαίτερα για συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, και μέσα στους πιο ελκυστικούς μεσοπρόθεσμα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στη στρατηγική και στο marketing για το στάδιο της ανάκαμψης”.  

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19, ειδικότερα για τους τομείς που έχουν επηρεασθεί περισσότερο όπως τα ταξίδια και ο τουρισμός ” είπε ο John Papadakis, CEO του Pollfish, “Σαν ένα πρωτοπόρο εργαλείο έρευνας, χαιρόμαστε που μπορούμε να προσφέρουμε σε βάθος πληροφόρηση για να υποστηρίξουμε τον τομέα αυτό να επανέλθει στις προηγούμενες του επιδόσεις».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 13 & 14 Μαΐου 2020 και απευθύνθηκε σε άτομα άνω των 18 ετών που είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό για το 2020. Είχε ως στόχο να κατανοήσει – μεταξύ άλλων – την πρόθεση των ξένων ταξιδιωτών να ταξιδέψουν ξανά στο εξωτερικό και πότε, πως έχει επηρεαστεί ο διαθέσιμος προϋπολογισμός τους, με ποιον θα ταξιδέψουν, με τι είδους ταξιδιωτικό περιεχόμενο έχουν αλληλοεπιδράσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τι είδους εμπειρία θα αναζητήσουν στο επόμενο ταξίδι τους και ποιες χώρες σκοπεύουν να επισκεφθούν για αναψυχή με έμφαση στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα.

Πηγή: inesse.gr