Θέλετε να κατοσταρίσετε;

Ένα άρθρο που δεν με αφορά και πολύ, άλλα το βρήκα στο medicalnews.gr και το θεώρησα ενδιαφέρον, αναφέρει το τι δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να ζήσετε μέχρι τα 100!

 

Τι δεν πρέπει να κάνετε

Κάπνισμα τέλος
Είναι μία βλαβερή συνήθεια, υπαίτια για πολλές ασθένειες, με πιο συνηθισμένη τον καρκίνο του πνεύμονα, ενώ ευθύνεται και για καρδιαγγειακά προβλήματα. Για να καταλάβετε, στην Αμερική μόνο, 1 στους 5 θανάτους ετησίως, οφείλεται στο κάπνισμα.

Τέλος και στην καθιστική ζωή
Η αλήθεια είναι ότι οι σύγχρονοι άνθρωποι κάνουν καθιστική ζωή, κυρίως λόγω τη δουλειάς τους, αφού περνούν πολύ χρόνο σε μία καρέκλα, μπροστά από μία οθόνη ενός υπολογιστή. Κι επειδή, δε μπορείτε να σταματήσετε τη δουλειά, φροντίστε να κάνετε ανά μία ώρα ένα διάλειμμα. Να σηκώνεστε από την καρέκλα δηλαδή, να κάνετε μία βόλτα και να επιστρέφετε. Επίσης, τις ώρες που δεν εργάζεστε, μην τις περνάτε σε έναν καναπέ. Βγείτε έξω και περπατήστε.

Μην κάθεστε στον ήλιο
Ειδικά, το καλοκαίρι συνηθίζουμε να καθόμαστε στον ήλιο, κάνοντας ηλιοθεραπεία. Αλλά αυτή η συνήθεια είναι βλαβερή, όπως και γενικότερα, η πολύωρη έκθεσή μας, αφού κινδυνεύουμε με καρκίνο του δέρματος. Γι’ αυτό, λίγη ώρα στον ήλιο και πάντα με μεγάλη προστασία.

Μην κοιμάστε στο πόδι
Ωραίος ο υπνάκος, αλλά όταν οι ώρες ύπνου, που χρειάζεται ο οργανισμός, είναι πολλοί και μικροί σε διάρκεια ύπνοι, τότε δημιουργείται πρόβλημα. Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, η μακροχρόνια στέρηση του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης, οι καρδιαγγειακές παθήσεις, ακόμη και σε πρόωρο θάνατο.

Τέλος στην κατάχρηση αλκοόλ
Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να επιφέρει μακροπρόθεσμους κινδύνους για την υγεία. Σύμφωνα, με άρθρο των The New York Times, τέτοιοι κίνδυνοι μπορεί να περιλαμβάνουν καρκίνο, γαστρεντερικές διαταραχές, προβλήματα διάθεσης, άνοια, ηπατική νόσο, καρδιαγγειακές παθήσεις.

Πως εγένετω φως;

Για μια φορά ακόμα το What the fact του Mikeius ήταν γαμάτο, καθώς παρουσίασε το πως φτάσαμε στο να μιλάμε σήμερα για φωτισμό και φωτιστικά, καθώς και όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα που απολαμβάνουμε όλοι στην καθημερινότητα μας. Ως ενδιαφερόμενος του κλάδου Μιχάλη θέλουμε κάτι αντίστοιχο για τα LED!

Λουράκι της Peak Design

Το έχω δείξει στο παρελθόν γιατί το χρησιμοποιώ εδώ και περίπου δύο χρόνια στα γυρίσματα των βίντεο μου. Πρόκειται για το designάτο λουρί της αμερικάνικης Peak Design, το οποίο αποτελεί στήριγμα για φωτογραφικές μηχανές κάθε βάρους.

Διαμόρφωση Εκθεσιακού Χώρου με Ψηφιακά Μέσα

DM Workshop Poster

Τόπος: Αθήνα Μουσείο Μπενάκη Πειραιώς 138
Ημερομηνία: 9-10-11/11/2018

Το αρχιτεκτονικό εργαστήριο DIGITAL MEDIA έχει ως στόχο τη διερεύνηση και μελέτη μέσω θεωρητικών και σχεδιαστικών προσεγγίσεων της ένταξης ψηφιακών μέσων στο αρχιτεκτονικό περιβάλλον. Σήμερα, γίνεται πολύς λόγος για τα ψηφιακά μέσα αναπαράστασης χωρίς όμως να αναλύεται η σχέση και η συνέργειά τους με τον απτικό χώρο…

Οι εισηγητές μέχρι σήμερα είναι: Άντζελα Αντωνίου (PhD on Information Science Παν. Πελοποννήσου), Όλγα Βεντσιάνου (Αρχιτέκτων PhD), Σωκράτης Γιαννούδης (Επ. Καθ. Πολ. Κρήτης), Μαριεντίνα Γκότση (Ass. Prof. UCS), Δημήτρης Καραδήμας (Αν. Καθ. ΕΚΠΑ), Πάνος Παρθένιος (Αν. Καθ. Πολυτ. Κρήτης), Μαρία Ρούσσου (Αν. Καθ. ΕΚΠΑ), Σέργιος Φωτιάδης (Διδάσκων Παν. Αιγαίου) και Δημήτρης Χαρίτος (Αν. Καθ. ΕΚΠΑ).

Καλές τροφές για τα δόντια

Όπως δηλώνουν γενικά οι οδοντίατροι, υπάρχουν διάφορες τροφές που μπορούν να ενισχύσουν τον οστικό ιστό και αυτές είναι που περιλαμβάνουν διάφορους τύπους βιταμινών και συστατικών:

  • Βιταμίνη C (πορτοκάλι, μπρόκολο, κουνουπίδι, οι πιπεριές και κάποια βότανα όπως το κόλιαντρο, το σχοινόπρασο, το θυμάρι, ο βασιλικός και ο μαϊντανός)
  • Βιταμίνη D (καρότα, μανιτάρια, τόνος)
  • Βιταμίνη B (σολομός, χοιρινό)
  • Ασβέστιο (γαλακτοκομικά προϊόντα, κρόκος αυγού, μύδια, χαβιάρι, μπύρα)
  • Φώσφορος (δημητριακά, καρύδια, βασιλικό πολτό, ψάρια)
  • Μαγνήσιο (μαρούλι, σπανάκι, παντζάρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά)
  • Φθόριο (ψάρια, σταφύλια, μύδια)
  • Κάλιο (σόγια, φράουλες, μαύρο πιπέρι)

    Φροντίζοντας να καταναλώνετε τις τροφές, θα είστε λιγότερο ευάλωτοι σε διάφορες ασθένειες των δοντιών και των ούλων, όπως η περιοδοντίτιδα, η ουλίτιδα κτλ.