Πλεονεκτήματα της έντυπης διαφήμισης;

print vs digital advertising

Αν και άνθρωπος των digital media, διαβάζοντας ένα άρθρο σήμερα στο advertising.gr θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν κάποια λίγα πλεονεκτήματα όσον αφορά την έντυπη επικοινωνία, έναντι της online.

Είναι σίγουρο ότι υπάρχει ένα κοινό, το οποίο ακόμα και σήμερα προτιμάει την έντυπη ανάγνωση και αν θέλεις να το έχεις πρέπει να βρίσκεσαι εκεί. Στο άρθο αναφέρεται ότι το κοινό αυτό είναι εκείνο που διαμορφώνει και τις αποφάσεις, άλλα αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να είμαστε και σίγουροι κατά τη γνώμη μου. Γεγονός όμως είναι ότι πολλοί παλαιότεροι αρθρογράφοι που δραστηριοποιούνται ακόμα και έχουν τη δύναμη να ασκούν επιρροή, επιλέγουν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας.

Θα συμφωνήσω επίσης με το άρθρο, ότι σε μια εποχή που τα διαφημιστικά budget κόβονται από παντού, το να μπορείς να υπάρχεις στις σελίδες ενός εντύπου δεν είναι λίγο και ότι αυτό από μόνο του δίνει προστιθέμενη αξία και πρεστίζ στο brand σου. Και όπως και να το κάνουμε, είναι μια παρουσία που μένει εκεί και δεν χάνεται μετά από μερικά λεπτά, ή μερικές μέρες στην καλύτερη, από την κεντρική σελίδα ενός site. Βέβαια ο αντίλογος που θα αναφέρω εδώ είναι ότι όταν κάποιος ψάξει στο google κάτι σχετικό με αυτό που αναφέρεις σε ένα δημοφιλές site θα σε βρει, ενώ στο έντυπο με κανένα τρόπο! Χώρια από το την επίδραση που θα έχει στο search engine optimization το ίδιο το backlink στο site σου.

Αυτό που θα συμφωνήσω απόλυτα με το άρθρο του advertising, είναι ότι το έντυπο είναι το αντίδοτο στο multitasking. Αυτό γιατί όντως όταν κάποιος περιηγείται online, συνήθως έχει ανοικτά διάφορα tabs καθώς βρίσκεται εν μέσω άλλων δραστηριοτήτων στη δουλειά ή στο σπίτι, οπότε δεν συγκεντρώνεται στην πληροφορία που του μεταφέρεις. Αντίθετα σε ένα περιοδικό δεν υπάρχουν τόσα πράγματα να του αποσπάσουν την προσοχή. Ιδίως αν το στήσιμο είναι καλό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *