25 εκατομμύρια εταιρικοί λογαριασμοί στο Insta!

Αν ο αριθμός σας κάνει εντύπωση, τότε θα εκπλαγείτε αν μάθετε ότι μόλις πριν πέντε μήνες είχε 15 εκατομμύρια λογαριασμούς!

Σύμφωνα με στοιχεία του Σεπτεμβρίου έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες την ημέρα, από τους οποίους τα 2 είναι διαφημιστικές εταιρείες!

Ενδιαφέρον έχει το ότι πάνω από το 80% των χρηστών ακολουθούν κάποια εταιρία, ενώ περίπου 200 εκατομμύρια χρήστες επισκέπτονται έναν εταιρικό λογαριασμό κάθε μέρα. Επίσης, περίπου το 50% των εταιρικών λογαριασμών δεν συνδέεται με κάποιο site, γεγονός που δείχνει ότι αντιμετωπίζουν το Instagram σαν το βασικό, ή ακόμα και μοναδικό κανάλι δικτυακής παρουσίας! Αυτές οι εταιρίες μάλιστα τα στοιχεία δείχνουν ότι τα πάνε εξίσου καλά, ίσως και καλύτερα απο άλλες με περισσότερα κανάλια.

Γιατί οι fans δεν βλέπουν τα post μας;

Αν και συνάδερφοι/ανταγωνιστές, δεν γίνεται να μην δείξω μια ωραία δουλειά που κάνανε! Η μείωση που όλοι παρατηρούμε στην οργανική απήχηση των pages είναι κάτι που μας προβλιματίζει. Σε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο θα δείτε τους λόγους που αυτό συμβαίνει.

Εξάρτηση από το smartphone

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα έρχεται να αναδείξει την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με τη χρήση των smartphones. Δυστυχώς περισσότεροι από τους μισούς χρήστες παγκοσμίως περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα τους πάνω από την οθόνη, με έναν στους τέσσερις να ξοδεύει τουλάχιστον επτά ώρες. Μία τάση που επικρατεί κυρίως στις αναδυόμενες αγορές.

Facebook Watch

facebook watchΝέα πλατφόρμα video για εκπομπές του facebook που πάει να χτυπήσει το youtube!

Το Facebook δείχνει με τη σειρά του το ενδιαφέρον του για την κινούμενη εικόνα μπαίνοντας σε μία αγορά που κυριαρχεί το Youtube. Ο κολοσσός των social media ανακοίνωσε πριν ένα μήνα τη νέα πλατφόρμα Watch, η οποία θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε mobile, TV apps, desktop και laptop. Απευθύνεται και αυτή σε οποιονδήποτε δημιουργεί βίντεο και θα είναι προσβάσιμο από ειδικό tab στο Facebook.

Θα ομαδοποιεί προγράμματα ανάλογα με την κατηγορία τους (αθλητικά, κωμωδίες, reality shows κ.ά.), ενώ κάποια από αυτά μάλιστα θα φιλοξενούνται στη νέα πλατφόρμα – που ωστόσο δε θα περιλαμβάνει μόνο original περιεχόμενο. Θα μπορείτε φυσικά να το εξατομικεύετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και τι σας αρέσει να παρακολουθείτε, ενώ θα λαμβάνετε feedback για το τι παρακολουθούν οι φίλοι σας, θα μπορείτε να συζητάτε για τα αγαπημένα σας προγράμματα κ.ά. Η νέα Watch platform θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ, πριν επεκταθεί σε άλλες αγορές.

Νέα υπερσύνδεση Ευρώπης – Αμερικής

Στα βάθη του Ατλαντικού ωκεανού βρίσκεται το πλέον τεχνολογικά προηγμένο καλώδιο που έχει κατασκευαστεί, παρέχοντας ταχύτητες έχως και 160 terabits δεδομένων ανά δευτερόλεπτο. Αυτό ξεπερνά το αντίστοιχο εγχείρημα της Google, που αποκαλείται “Faster”, το οποίο κατείχε και την πρώτη θέση έως σήμερα. Το καλώδιο είναι μια κοινοπραξία των Facebook, Microsoft και της ισπανικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών Telxius.

Το καλώδιο εκτείνεται για 6.600 χιλιόμετρα, από την Βιρτζίνια έως το Μπιλμπάο της Ισπανίας, ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2016, πλέον έχει ολοκληρωθεί, αλλά δε θα είναι λειτουργικό μέχρι τις αρχές του 2018.

Τα περισσότερα διατλαντικά καλώδια επικοινωνίας συνδέονται με τις ΗΠΑ είτε στη Νέα Υόρκη είτε στο Νιου Τζέρσεϋ, αλλά η σύνδεση με το MAREA όπως λέγεται (που σημαίνει “παλίρροια” στα ισπανικά) στη Βιρτζίνια διαφοροποιεί τη συνδεσιμότητα μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Ο τυφώνας Sandy, ο οποίος έπληξε τη Νέα Υόρκη και το Νιου Τζέρσεϋ το 2012, είχε σαν αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί η Βόρεια Αμερική από την Ευρώπη για αρκετές ημέρες.

Πηγή: socialmedialife.gr

Μετρήσεις στα digital μέσα

Την έναρξη ενός ολοκληρωμένου ευρωπαϊκού πλαισίου πιστοποίησης για την προβολή(viewability) ανακοίνωσε σήμερα η EVSG (Ευρωπαϊκή Διευθύνουσα Ομάδα Προβολής), ένας διατομεακός οργανισμός που δημιουργήθηκε στα τέλη του 2015 από τον IAB Europe, την Ευρωπαϊκή Ένωση Τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών (EACA) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).

Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο αυτό περιλαμβάνει την έκδοση των πρώτων κανονιστικών αρχών μέτρησης της προβολής, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει η διαδικασία υποβολής προτάσεων προκειμένου να βρεθούν οι κατάλληλοι ελεγκτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αρχές μέτρησης έχουν δημιουργηθεί με στόχο να βοηθήσουν στη μείωση των αποκλίσεων στα δεδομένα (data) που παρέχονται από διαφορετικά εργαλεία μέτρησης των προβολών. Μάλιστα, έχουν πραγματοποιηθεί εκτεταμένες συζητήσεις από ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει περισσότερες ομάδες εργασίας του χώρου συμπεριλαμβανομένων εκπροσώπων των publishers, ΜΜΕ, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών μέτρησης και εθνικών και διεθνών εμπορικών οργανισμών. Σημαντική είναι και η συνεισφορά από το MRC στις ΗΠΑ, το JICWEBS στο Ηνωμένο Βασίλειο, το AGOF και το OWM στη Γερμανία, την Comité Décisionnel Digital Ad Trust στη Γαλλία, καθώς και άλλους σημαντικούς ευρωπαϊκούς φορείς.

Καθιερώνεται σφραγίδα διαπίστευσης

Η διαδικασία θα ξεκινήσει πριν το τέλος του Αυγούστου με στόχο την ανεύρεση και τον διορισμό ενός ή περισσότερων ελεγκτών. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες πρέπει να επικοινωνήσουν με τον IAB Europe ή την EACA. Οι αρχές μέτρησης θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για την αξιολόγηση της επίδοσης της τεχνικής προσέγγισης που αναλαμβάνουν οι εταιρείες μέτρησης της προβολής. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί έκθεση αξιολόγησης η οποία θα συμβάλλει στην ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα έκδοσης ευρωπαϊκής σφραγίδας διαπίστευσης. Το επόμενο βήμα είναι η σφραγίδα αυτή να αναγνωριστεί από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές με στόχο να εξαλειφθεί η ανάγκη περαιτέρω διαπίστευσης των εταιρειών της σχετικής αγοράς.

Η ομάδα EVSG είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση της συνολικής στρατηγικής κατεύθυνσης της πρωτοβουλίας, διασφαλίζοντας πως παραμένει σχετική και σημαντική για όλους τους ενδιαφερόμενους σε όλη την Ευρώπη. Για την επισημοποίηση της συμμετοχής πολλών εθνικών αγορών με ανεπτυγμένες πρωτοβουλίες όσον αφορά στον τομέα της προβολής, η EVSG διευρύνεται ώστε να συμπεριλάβει εκπροσώπους της αγοράς που θα οριστούν.

Η συνεχιζόμενη διαχείριση και εφαρμογή του Πλαισίου Πιστοποίησης καθώς και η παροχή των σφραγίδων θα γίνει από ένα σχετικό Σώμα που ονομάζεται Ευρωπαϊκή Αρχή και το οποίο χρηματοδοτείται από εκπροσώπους της EACA και του IAB Europe. Η Ευρωπαϊκή Αρχή θα εργαστεί από κοινού με τους διορισμένους εθνικούς φορείς για να διασφαλίσει ότι το πλαίσιο της πιστοποίησης θα εφαρμοστεί αποτελεσματικά σε κάθε αγορά.

Το Πλαίσιο Πιστοποίησης έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μια ενιαία, ολοκληρωμένη, συνεκτική και κοινά αποδεκτή λύση σε όλες της Ευρωπαϊκές Αγορές -ανεξάρτητα από το υφιστάμενο status quo. Με σκοπό να συμβάλει προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης συνεκτικών, παγκόσμιων προτύπων, η EVSG οραματίζεται ότι η ευρωπαϊκή προσέγγιση θα παράσχει χρήσιμη καθοδήγηση σε άλλες περιοχές ή αγορές οι οποίες αναζητούν τρόπους προκειμένου να αναπτύξουν παρόμοιες λύσεις.

Philippe Kahn

Ο Philippe Kahn σίγουρα δεν είναι ένα όνομα το οποίο θα θυμάστε πολλοί, αλλά η συνεισφορά του στη τεχνολογία των φορητών συσκευών και των social media δύσκολα μπορεί να παραβλεφθεί. Ήταν πριν από 20 χρόνια περίπου, στις 11 Ιουνίου του 1997, όταν ο Kahn τράβηξε μια φωτογραφία της νεογέννητης κόρης του, Sophie, μέσω ενός κινητού τηλεφώνου και την διαμοιράστηκε στο Internet με περισσότερους από 2.000 φίλους και συναδέλφους. Και αυτό, έγινε το 1997, πολύ πριν από τα κινητά τηλέφωνα-κάμερες και τα social media.

Ο Kahn, που είχε έναν server ο οποίος έτρεχε στο σπίτι του, χρησιμοποίησε μια ψηφιακή κάμερα Casio QV, μια από τις πρώτες επιτυχημένες ψηφιακές κάμερες, ένα κινητό τηλέφωνο Motorola StarTAC και ένα laptop για να την τραβήξει και στη συνέχει να τη στείλει στις επαφές email του σε πραγματικό χρόνο (στο περίπου), μέσω μιας τεχνικής, την οποία ονόμαζε Instant-Picture-Mail. Συνειδητοποιώντας ότι ίσως είχε εφεύρει κάτι συναντήθηκε με την Kodak και την Polaroid για να διατυπώσει την ιδέα του ενός camera phone και sharing software. Καμιά από τις δυο δεν έβλεπε την προοπτική πίσω από μια τέτοια ιδέα και κατέληξαν με το επιχείρημα ότι τα κινητά τηλέφωνα θα εστιάζουν αποκλειστικά στη φωνή.

Τελικώς, ο Kahn συναντήθηκε με έναν ιαπωνικό πάροχο, την J-Phone και στα τέλη του 1999 δημιούργησαν το Camera-Phone με Instant-Picture-Mail. Λίγα χρόνια μετά η Sprint αντιλήφθηκε την προοπτική του εγχειρήματος και το έφερε στις ΗΠΑ. Σήμερα, ο Kahn εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη, στη μηχανική μάθηση και στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου μέσω της επιστήμης.

Πηγή: Reina del Anoche Blog

Νέα συνεργασία με τα Le Boudoir

Σχετικά πρόσφατα ολοκλήρωσα την κατασκευή του site της Le Boudoir, μιας αλυσίδας με τρία κομμωτήρια στην ευρύτερη Αττική. Πλέον μπαίνουμε στην φάση προώθησης σε κοινωνικά δίκτυα και μηχανές αναζήτησης. Τα κομμωτήρια Le Boudoir ξεκίνησαν τη διαδρομή τους στις υπηρεσίες ομορφιάς και περιποίησης πριν από 10 χρόνια, εκπληρώνοντας το όνειρο της Εύας (ιδιοκτήτριας) για μια συνολική προσφορά φροντίδας στην εμφάνιση της σύγχρονης γυναίκας. Παρέχουν μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, όπως χτενίσματα, νυφικό χτένισμα, άλλα και ανδρικά κουρέματα!

Πως κάποιοι θα ζήσουν για πάντα

Περίπου 150.000 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα στον κόσμο, άλλα κάποιοι που έχουν την οικονομική δυνατότητα προσπαθούν να το αποφύγουν. Η επιστήμη από τη μεριά της προσπαθεί να τους βοηθήσει! Η ανάγκη για την καταπολέμηση της γήρανσης, ιδίως μεταξύ των εύπορων αυτού του κόσμου δεν είναι κάτι νέο. Είναι κάτι που προσπαθούν πολλά χρόνια και ξοδεύουν πολλά χρήματα για αυτόν τον σκοπό!

Και στην εποχή μας, οι νέες τεχνολογικές καινοτομίες, ίσως το κάνουν πραγματικότητα. Ηθοποιοί όπως η Goldie Hawn, μουσικοί όπως ο Moby αλλά και δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας, όπως ο συνιδρυτής της Google Sergey Brin και ο Peter Thiel, συνιδρυτής του PayPal, ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι θα προσφέρουν σε βραβευμένους με Νόμπελ επιστήμονες 25 εκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο των προσπαθειών τους να «τελειώσουν μια και καλή με την γήρανση».

Ο Brin, μέσω των εταιριών του έχει σκοπό να επενδύσει συνολικά πάνω από 1 δις δολάρια σε ένα «εργαστήριο μακροζωίας» που ονομάζεται Calico, όπου εξέχοντες επιστήμονες από όλες τις χώρες του κόσμου, «πολεμούν το θάνατο». Αν όλα πάνε καλά, ο Brin δεν θα γεράσει ποτέ. Τουλάχιστον όχι πέρα από ένα ορισμένο σημείο.

Η επιβράδυνση ή διακοπή της διαδικασίας της γήρανσης είναι αυτό που ο βιοχημικός Ned David, προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να πετύχει. Η επένδυση σε καινοτομίες βιο-τεχνολογίας είναι ένας τρόπος για τους πολύ πλούσιους αυτού του κόσμο να παραμείνουν νέοι και υγιείς επ’ αόριστόν. Κάποιοι άλλοι, όχι και τόσο προνομιούχοι, στρέφονται στην κρυογονική ψύξη, με την ελπίδα ότι μπορούν να αποψυχθούν όταν πια η επιστήμη έχει προχωρήσει αρκετά.

Το αμερικάνικο δίκτυο CNBC ανέφερε ότι το 2016 χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν εναποθέσει τις ζωές αλλά και τις περιουσίες τους, στην κρυογονική ψύξη στο κέντρο Alcor της Αριζόνα. Το συγκεκριμένο κέντρο «χρεώνει» 80.000 δολάρια για να διατηρήσει το κεφάλι σου σε υγρό άζωτο και 200.000 για ολόκληρο το σώμα σου με την ελπίδα αν όλα να πάνε καλά η απόψυξη κάποια στιγμή στο μέλλον να είναι επιτυχής. «Το ότι μπορούμε να ζήσουμε για πάντα είναι προφανές. Αυτό δεν παραβιάζει τους νόμους της φυσικής και γι ‘αυτόν ακριβώς το λόγο θα το πετύχουμε», πιστεύει ο 30χρονος ιδιοκτήτης αυτού του κέντρου.

Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας

Ξεπέρασαν τα 160 εκατ. downloads οι εφαρμογές στο Google Play για την χρήση του Google Cardboard, των ειδικών χάρτινων θηκών που επιτρέπουν στους κατόχους έξυπνων τηλεφώνων να χρησιμοποιούν εφαρμογές εικονικής και «επαυξημένης» πραγματικότητας.

Όπως αναφέρει η Google, με αφορμή την συμμετοχή της στην διεθνή έκθεση ψηφιακών επικοινωνιών στην Βαρκελώνη, την Mobile World Congress, από το 2014 που η εταιρία λανσάρισε στην αγορά το Google Cardboard, περισσότεροι 10 εκατομμύρια άνθρωποι δοκίμασαν εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας από το έξυπνο κινητό τηλέφωνό τους.

Η Google έχει κατασκευάσει ήδη έξι κινητά τηλέφωνα με ενσωματωμένο το Daydream, την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας καθώς και 100 εφαρμογές για αυτήν την τεχνολογία. Η παρακολούθηση βίντεο είναι η κορυφαία κατηγορία ψυχαγωγίας στο Daydream.
Συγκεκριμένα, το YouTube έχει εκατοντάδες χιλιάδες τρισδιάστατα βίντεο διαθέσιμα, και είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή Daydream με βάση τον αριθμό των χρηστών αλλά και τον χρόνο που περνούν στο YouTube.

Σύμφωνα με την Google, καθώς υπάρχει ενδιαφέρον για περιεχόμενο σε βίντεο εικονικής πραγματικότητας, η εταιρεία εργάζεται για την παροχή επιπλέον περιεχόμενου με διάφορες συνεργασίες αλλά και νέες τεχνολογίες, όπως η Tango technology.

Στην Βαρκελώνη ανακοινώθηκε επίσης η επέκταση διαθεσιμότητας της εφαρμογής Google Assistant και σε έξυπνα κινητά που τρέχουν Android 7.0 Nougat και Android 6.0 Marshmallow.
Το Google Assistant θα διατεθεί σταδιακά στα Αγγλικά για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Θα επακολουθήσουν τα Αγγλικά για την Αυστραλία, τον Καναδά και την Μεγάλη Βρετανία. Επίσης θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όσοι μιλούν Γερμανικά και είναι κάτοικοι Γερμανίας. Η Google θα συνεχίσει να προσθέτει περισσότερες γλώσσες τον ερχόμενο χρόνο.

Πηγή: greekares.wordpress.com