Έξυπνα φανάρια

έξυπνα φανάριαΣίγουρα θα σας έχει τύχει η πορεία σας να συγχρονίζεται απόλυτα με την εναλαλγή του φωτεινού σηματοδότη από κόκκινο σε πράσινο. Είναι αναμφίβολα ένα ευχάριστο συναίσθημα, ειδικά όταν συναντάμε πολλά σερί πράσινα φανάρια.

Εμφανίζεται λοιπόν μια πολυεθνική εταιρία, η AECOM και σας υπόσχετε πως θα έχετε μόνο πράσινα φανάρια! Με ένα προηγμένο σύστημα, το οποίο ανέπτυξε θα επιτρέπει στους φωτεινούς σηματοδότες να επικοινωνούν με τους οδηγούς αλλά και μεταξύ τους, προκειμένου να υποδεικνύουν την ακριβή ταχύτητα με την οποία θα πρέπει να κινούνται οι οδηγοί ώστε να φτάσουν στο επόμενο φανάρι τη στιγμή που αυτό θα ανάψει πράσινο για να μην ακακόπτεται η πορεία τους. Με τον τρόπο αυτόν θα αποσυμφοριθούν τις πόλεις και θα βελτιστοποιηθεί η κίνηση στους δρόμους!

Επιπλέον, το σύστημα θα συμβάλλει και στον περιορισμό των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα, αφού τα συνεχή φρεναρίσματα που ακολουθούνται από επιταχύνσεις παράγουν περισσότερους ρύπους από ότι κατά τη σταθερή πορεία του οχήματος. Η τεχνολογία αρχικά δοκιμάζεται πιλοτικά στην πόλη Γιορκ της Βόρειας Αγλλίας και αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον τα αποτελέσματα από τις μετρήσεις.

Πως το Facebook θα καταπολεμήσει τα fake news

Τα fake news αποτελούν ένα σοβαρό θέμα για όλες τις πλατφόρμες, πόσο μάλλον για την πιο δημοφιλή στον κόσμο, το Facebook. Ένας από τους τρόπους για την καταπολέμηση τους με το να καταλαμβάνουν λιγότερο «χώρο» στην πλατφόρμα είναι αυτός που βλέπετε στη φωτογραφία:

Κάθε άρθρο που θα θεωρείται ύποπτο για ψευδείς ειδήσεις θα εμφανίζεται με μικρότερη γραμματοσειρά απ’ ότι μία άλλη άλλη δημοσίευση. Με τον τρόπο αυτό πιστεύουν ότι θα τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού μακριά από τα fake news, επιτυγχάνοντας λιγότερα κλικ και shares σε τέτοιες δημοσιεύσεις.

Google Duplex

Ίσως η πιο σημαντική στιγμή της παρουσίασης της Google στο συνέδριο Google I/O 2018, ήταν το demo της Google Duplex. Η λειτουργία που επιτρέπει στον ψηφιακό βοηθό Google Assistant να πραγματοποιεί φυσιολογικές συζητήσεις μέσω τηλεφώνου για να κλείσει κάποιο ραντεβού, ή να πραγματοποιήσει κράτηση σε εστιατόριο!

Ήταν αναμενόμενο ότι μια τέτοια τεχνολογία θα έφερνε και αντιδράσεις, καθώς ο αποδέκτης της κλήσης θα μπορούσε να μην καταλαβαίνει ότι συνομιλεί με Τεχνητή Νοημοσύνη. Το γεγονός αυτό ανάγκασε την Google να κάνει διευκρινιστικές δηλώσεις στο δίκτυο CNET, ξεκαθαρίζοντας ότι ο ψηφιακός βοηθός θα ενημερώνει εξαρχής τον αποδέκτη της κλήσης ότι πρόκειται για συνομιλία με σύστημα bot.

Πρόβλεψη καθυστέρησης πτήσης από το Google Flights

Η Google ανανεώνει την υπηρεσία της με κάτι πραγματικά χρήσιμο για όλους όσους πετούν. Πρόβλεψη για το αν η πτήση που πρόκειται να κάνετε θα καθυστερήσει!

Ναι, πολύ καλά διαβάσατε, δεν σας ενημερώνει αν έχει ενημερωθεί απλά, άλλα το προβλέπει, καθώς το σύστημα της θα χρησιμοποιεί το ιστορικό κατάστασης των πτήσεων και με βάση αυτό θα προβλέπει καθυστερήσεις. Αν «καταλαβαίνει» ότι υπάρχει πιθανότητα 80% να συμβεί τότε θα το ανακοινώνει. Η εταιρεία όμως υπογραμμίζει ότι, ανεξάρτητα από την πρόβλεψή της, θα πρέπει στο αεροδρόμιο να βρίσκεστε στην ώρα σας.

25 εκατομμύρια εταιρικοί λογαριασμοί στο Insta!

Αν ο αριθμός σας κάνει εντύπωση, τότε θα εκπλαγείτε αν μάθετε ότι μόλις πριν πέντε μήνες είχε 15 εκατομμύρια λογαριασμούς!

Σύμφωνα με στοιχεία του Σεπτεμβρίου έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες την ημέρα, από τους οποίους τα 2 είναι διαφημιστικές εταιρείες!

Ενδιαφέρον έχει το ότι πάνω από το 80% των χρηστών ακολουθούν κάποια εταιρία, ενώ περίπου 200 εκατομμύρια χρήστες επισκέπτονται έναν εταιρικό λογαριασμό κάθε μέρα. Επίσης, περίπου το 50% των εταιρικών λογαριασμών δεν συνδέεται με κάποιο site, γεγονός που δείχνει ότι αντιμετωπίζουν το Instagram σαν το βασικό, ή ακόμα και μοναδικό κανάλι δικτυακής παρουσίας! Αυτές οι εταιρίες μάλιστα τα στοιχεία δείχνουν ότι τα πάνε εξίσου καλά, ίσως και καλύτερα απο άλλες με περισσότερα κανάλια.

Γιατί οι fans δεν βλέπουν τα post μας;

Αν και συνάδερφοι/ανταγωνιστές, δεν γίνεται να μην δείξω μια ωραία δουλειά που κάνανε! Η μείωση που όλοι παρατηρούμε στην οργανική απήχηση των pages είναι κάτι που μας προβλιματίζει. Σε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο θα δείτε τους λόγους που αυτό συμβαίνει.

Εξάρτηση από το smartphone

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα έρχεται να αναδείξει την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με τη χρήση των smartphones. Δυστυχώς περισσότεροι από τους μισούς χρήστες παγκοσμίως περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα τους πάνω από την οθόνη, με έναν στους τέσσερις να ξοδεύει τουλάχιστον επτά ώρες. Μία τάση που επικρατεί κυρίως στις αναδυόμενες αγορές.

Facebook Watch

facebook watchΝέα πλατφόρμα video για εκπομπές του facebook που πάει να χτυπήσει το youtube!

Το Facebook δείχνει με τη σειρά του το ενδιαφέρον του για την κινούμενη εικόνα μπαίνοντας σε μία αγορά που κυριαρχεί το Youtube. Ο κολοσσός των social media ανακοίνωσε πριν ένα μήνα τη νέα πλατφόρμα Watch, η οποία θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε mobile, TV apps, desktop και laptop. Απευθύνεται και αυτή σε οποιονδήποτε δημιουργεί βίντεο και θα είναι προσβάσιμο από ειδικό tab στο Facebook.

Θα ομαδοποιεί προγράμματα ανάλογα με την κατηγορία τους (αθλητικά, κωμωδίες, reality shows κ.ά.), ενώ κάποια από αυτά μάλιστα θα φιλοξενούνται στη νέα πλατφόρμα – που ωστόσο δε θα περιλαμβάνει μόνο original περιεχόμενο. Θα μπορείτε φυσικά να το εξατομικεύετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και τι σας αρέσει να παρακολουθείτε, ενώ θα λαμβάνετε feedback για το τι παρακολουθούν οι φίλοι σας, θα μπορείτε να συζητάτε για τα αγαπημένα σας προγράμματα κ.ά. Η νέα Watch platform θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ, πριν επεκταθεί σε άλλες αγορές.

Νέα υπερσύνδεση Ευρώπης – Αμερικής

Στα βάθη του Ατλαντικού ωκεανού βρίσκεται το πλέον τεχνολογικά προηγμένο καλώδιο που έχει κατασκευαστεί, παρέχοντας ταχύτητες έχως και 160 terabits δεδομένων ανά δευτερόλεπτο. Αυτό ξεπερνά το αντίστοιχο εγχείρημα της Google, που αποκαλείται “Faster”, το οποίο κατείχε και την πρώτη θέση έως σήμερα. Το καλώδιο είναι μια κοινοπραξία των Facebook, Microsoft και της ισπανικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών Telxius.

Το καλώδιο εκτείνεται για 6.600 χιλιόμετρα, από την Βιρτζίνια έως το Μπιλμπάο της Ισπανίας, ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2016, πλέον έχει ολοκληρωθεί, αλλά δε θα είναι λειτουργικό μέχρι τις αρχές του 2018.

Τα περισσότερα διατλαντικά καλώδια επικοινωνίας συνδέονται με τις ΗΠΑ είτε στη Νέα Υόρκη είτε στο Νιου Τζέρσεϋ, αλλά η σύνδεση με το MAREA όπως λέγεται (που σημαίνει “παλίρροια” στα ισπανικά) στη Βιρτζίνια διαφοροποιεί τη συνδεσιμότητα μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Ο τυφώνας Sandy, ο οποίος έπληξε τη Νέα Υόρκη και το Νιου Τζέρσεϋ το 2012, είχε σαν αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί η Βόρεια Αμερική από την Ευρώπη για αρκετές ημέρες.

Πηγή: socialmedialife.gr

Μετρήσεις στα digital μέσα

Την έναρξη ενός ολοκληρωμένου ευρωπαϊκού πλαισίου πιστοποίησης για την προβολή(viewability) ανακοίνωσε σήμερα η EVSG (Ευρωπαϊκή Διευθύνουσα Ομάδα Προβολής), ένας διατομεακός οργανισμός που δημιουργήθηκε στα τέλη του 2015 από τον IAB Europe, την Ευρωπαϊκή Ένωση Τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών (EACA) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).

Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο αυτό περιλαμβάνει την έκδοση των πρώτων κανονιστικών αρχών μέτρησης της προβολής, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει η διαδικασία υποβολής προτάσεων προκειμένου να βρεθούν οι κατάλληλοι ελεγκτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αρχές μέτρησης έχουν δημιουργηθεί με στόχο να βοηθήσουν στη μείωση των αποκλίσεων στα δεδομένα (data) που παρέχονται από διαφορετικά εργαλεία μέτρησης των προβολών. Μάλιστα, έχουν πραγματοποιηθεί εκτεταμένες συζητήσεις από ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει περισσότερες ομάδες εργασίας του χώρου συμπεριλαμβανομένων εκπροσώπων των publishers, ΜΜΕ, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών μέτρησης και εθνικών και διεθνών εμπορικών οργανισμών. Σημαντική είναι και η συνεισφορά από το MRC στις ΗΠΑ, το JICWEBS στο Ηνωμένο Βασίλειο, το AGOF και το OWM στη Γερμανία, την Comité Décisionnel Digital Ad Trust στη Γαλλία, καθώς και άλλους σημαντικούς ευρωπαϊκούς φορείς.

Καθιερώνεται σφραγίδα διαπίστευσης

Η διαδικασία θα ξεκινήσει πριν το τέλος του Αυγούστου με στόχο την ανεύρεση και τον διορισμό ενός ή περισσότερων ελεγκτών. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες πρέπει να επικοινωνήσουν με τον IAB Europe ή την EACA. Οι αρχές μέτρησης θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για την αξιολόγηση της επίδοσης της τεχνικής προσέγγισης που αναλαμβάνουν οι εταιρείες μέτρησης της προβολής. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί έκθεση αξιολόγησης η οποία θα συμβάλλει στην ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα έκδοσης ευρωπαϊκής σφραγίδας διαπίστευσης. Το επόμενο βήμα είναι η σφραγίδα αυτή να αναγνωριστεί από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές με στόχο να εξαλειφθεί η ανάγκη περαιτέρω διαπίστευσης των εταιρειών της σχετικής αγοράς.

Η ομάδα EVSG είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση της συνολικής στρατηγικής κατεύθυνσης της πρωτοβουλίας, διασφαλίζοντας πως παραμένει σχετική και σημαντική για όλους τους ενδιαφερόμενους σε όλη την Ευρώπη. Για την επισημοποίηση της συμμετοχής πολλών εθνικών αγορών με ανεπτυγμένες πρωτοβουλίες όσον αφορά στον τομέα της προβολής, η EVSG διευρύνεται ώστε να συμπεριλάβει εκπροσώπους της αγοράς που θα οριστούν.

Η συνεχιζόμενη διαχείριση και εφαρμογή του Πλαισίου Πιστοποίησης καθώς και η παροχή των σφραγίδων θα γίνει από ένα σχετικό Σώμα που ονομάζεται Ευρωπαϊκή Αρχή και το οποίο χρηματοδοτείται από εκπροσώπους της EACA και του IAB Europe. Η Ευρωπαϊκή Αρχή θα εργαστεί από κοινού με τους διορισμένους εθνικούς φορείς για να διασφαλίσει ότι το πλαίσιο της πιστοποίησης θα εφαρμοστεί αποτελεσματικά σε κάθε αγορά.

Το Πλαίσιο Πιστοποίησης έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μια ενιαία, ολοκληρωμένη, συνεκτική και κοινά αποδεκτή λύση σε όλες της Ευρωπαϊκές Αγορές -ανεξάρτητα από το υφιστάμενο status quo. Με σκοπό να συμβάλει προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης συνεκτικών, παγκόσμιων προτύπων, η EVSG οραματίζεται ότι η ευρωπαϊκή προσέγγιση θα παράσχει χρήσιμη καθοδήγηση σε άλλες περιοχές ή αγορές οι οποίες αναζητούν τρόπους προκειμένου να αναπτύξουν παρόμοιες λύσεις.